Mötesplats

2011-03-12, 18:29:47 / Kategori: Allmänt
Som jag skrev tidigere i veckan har jag varit mycket upptagen under veckan som gått. Iaf under skoltid. Igår var det elevråd så då missade jag drygt halva NOn.
Jag vet att ni längtar efter en önkelista. Har fått många förfrågningar på det. Så som ni kan se så har jag skrivit en nu. Till och med tagit mig tiden att leta upp bilder så det blir tydligare vad jag vill ha.
Tänkte vara lite smart och lägga up detta inlägg före önkelistan så att den inte "sjunker ner" på en gång.

Imorron är det tävling i Bålsta som gäller. Ska ställa upp på alla 50m-sträckor. Samt delta i lagkappen med TORE. (För er som inte minns vad TORE står för hänvisar jag hit)

                                  //morgondagens medalj-skördare



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?