Gåva

2011-04-26, 13:05:22 / Kategori: Allmänt
Nu är det på tiden att jag skriver ngt.

För det första kan jag talaom att växthusbygget, som jag btw glömt att nämna, börjar arta sig. Nu kan man se att det är ett hus och inte en grop i marken.

I förregår var familjen till Uppsala. Farmor var oxå där. Tsm åt vi påskmidag. Det delades även ut födelsedagspresenter. Aningen försenade. Susanne försedde mig med Body butter och duschtvål. Tidigare under lovet fick jag senaste mello-skivan, en tröja samt ett presentkort på Lindex. Så e det ngn som känner för å kaka på te Jakan ngn da'?

Idag återgicks det till skolan igen. Jag hade min första franska-lektion på läänge. 9st har gått bort för min del om man inkluderar de under lovet.

                                                           //Hon som snart ska ha valt gymnasie



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?