Söndagsrapport

2011-04-06, 15:43:58 / Kategori: Allmänt
I måndags fick jag ett mejl om att sprovspelningen nu är flyttad en vecka. Den krockade ju med NP i engelska. Satt och spelade sims större delen av dagen.

I tisdags hade vi datasalen på engelskan för att samla info om ett engelstalande område. Jag och Bonnie hittade ganska mycket material om Skottland och ska nu enga någon vecka åt att samanställa det i en Power Point.

I onsdags var den stora händelsen att Roger spelade Green Day - American Idiot på musiken.

Torsdag - oitressant.

I fredags gick Bonnie i 9.4 iaf är det den tanken man får om man säger att hon tillbringade hela förmiddagen i S5 och sen var med på vår bildlektion. Det var ju nämligen så att just vår engelska grupp höll till i mitt hemklassrum under nationella provet.

Lördag = käka godis och glo på TV

Idag har jag & Cha gjort ngt mkt ovanligt. Vi har tvättat bilen. Ganska konstigt i sig men om jag säger att vi bara använde en blomspruta så förstår ni hur mysko det var.

                                    //Hon som just bytt ringsignal (Klicka HÄR för att höra den)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?