Påsk = återuppståndelse

2011-04-20, 16:11:26 / Kategori: Allmänt

Återuppstå är precis vad jag tänker låta min blogg göra. Efter en lång period av tystnad kommer här en lägesrapport.

I måndag, förra veckan, var klassen iväg på bowling i Jakan. Det var både roligt och gratis.

Onsdagen var ganska så speciell. På förmiddagen gjorde Sveriges niondeklassare NP Eng C-delen, D.v.s. uppsats-delen. Efter en längre rast begav sig 9:4 till simhallen. Där kontrollerades det om vi kunde simma 250m varav minst 50m i ryggläge. Vad tror ni: Blev jag godkänd? Tveksamt va..

På torsdagen hade vi halv studiedag. Nicu!

Som jag skrev tidigare var jag på provspelning i fredags. Har inte fått reda på hur det gick ännu men det kändes inte dåligt iaf.

Lördagen spenderades åt att hämta en massa prylar från farmors lägenhet.

I måndags fann Pia mitt nya favvo-café i Jakan. De har UNDERBAR varm choklad.

Cha drog iväg mig till Hällkana igår. Hon ville leka på lekplatsen där. Efter en vandring på ca 5 km stannade jag inne resten av dagen.

Idag har jag inte gror ngt av värde, förutom att uppdatera bloggen ofc.

                                                         //Skriv ditt namn här




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?