Audition

2011-04-03, 21:39:26 / Kategori: Allmänt

Nu har det gått en hel vecka utan ett endaste inägg. Fy på mig.
I måndags var det dags för mig att bli 16. Fick bla lite böcker å pengar (fullständig lista kommer när alla har fått chansen att fira mig).

I tisdags slapp jag engelskan, vår lärare var iväg med sin klass. Vart vet jag inte.

På onsdagen hade jag sett fram emot musiklektionen men icke. Vi fick håltimme. Det samma gällde svenskan. De som gjort muntliga nationella fick gå hem. Jag gjorde det i måndags. På idrotten fick jag och Johanna köre ett medicinbolls-pass. Bollen vägde 3kg och det var den tuffaste idrottslektionen jag varit med om på väldans länge.

I torsdags var sista dagen att höra av sig till UBG om man ville gå vidare med sin ansökan till musik-profilen. Så det gjorde jag. På fredag ska jag allså på audition. Skippade träningen. Dels pga träningsvärk och dels för att jag och Pia satt på biblan å pluggade i drygt 3h.

Fredag: Blev klar med illustreringen av Green Day-låten.

Igår tog jag å mamma en sväng till Fliesbergs-huset. Där införskaffades godis och ett par svarta Converse.

Idag åkte jag och Pia till jakan. Där hittade jag en tröja/kofta och spelet:

The Sims 3 Destination Världen

Så nu ska detta spel installeras.

                                                  // Fröken "strax spelberoende"

PS. Då detta blev enn långs inlägg var jag nästan påväg att skriva "det kommer inte upprepas igen". Sedan påminde jag mig själv om att det är fult att ljuga så jag lät bli. DS.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?