Hyresgäster

2011-04-28, 20:49:31 / Kategori: Allmänt

Idag har jag 2 skaker jag MÅSTE informera dig som läsare om. Jag tar det i kronologisk ordning.

  1. När jag kom till skolan var marginalerna för att jag skulle hinna i tid till SOn, som förövrigt utspelade sig i datasalen, kastade jag in grejerna i skåpet och skyndade mig att läman in Ch's saxofon till lärarrummet. Efter lektionen, som jag faktiska hann till, återvände jag till skåpet. Där möttes jag av mina nya inneboene: Myrorna. Jag blev tvungen att be om ett nytt skåp. Så nu har jag flyttat från den mer folktomma delen av vårt skåprum till det delen där man måste akta sig för att inte öppna skåpet på vid gavel, då får grannen luckan i skallen.


  2. På dagens simträning, efter en långt ifrån långsam femtonhundring simmade vi 500m frisimsbenspark (med platta) på tid. Jag lyckades bräcka drömgränsen, komma under 10min. Min nya tid är 9.58!!! :D


Agnes berättade senare när hon hade Ch's klass i svenska att detta var första gången hon räddat en elev från myr-invassion. Åh vad jag ogillar myrer & inte betalade de för sig heller.

                                                             //Hyresvärden




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?