Guldregn

2011-01-30, 20:45:13 / Kategori: Allmänt

Idag var det tävling i Åkeshov. Kanaan Cup.
På förmiddagen blev resultatet:

  • 4x50m frisim, lagkapp. 1:a plats. (var bara vårt lag som ställde upp)
  • 100m ryggsim. 4:e plats (av 6st i min åldersklass)
  • 100m fjärilsim. 1:a plats (av 5st i min åldersklass, 2 startade inte, 2 blev diskade)
  • 4x50m medly, lagkapp. Jag körde bröstsim. 1:a plats. (var bara vårt lag som ställde upp)

BTW, laget hette TORE (Tärnroth, Owe, Randleff & Erdhage)
Efter en ca 3h lång lunch-pause gick det desto sämre:

  • 100m bröstsim. 6:e plats. (av 8st i min åldersklass)
  • 100m frisim. 5:e plats (av 7st i min åldersklass)
  • 8x50 fr, lagkapp. 5:e plats (av 8st i min åldersklass)

Men det var en bra dag ändå och en trevlig stämning.
Till middag har vi käkar pizza och till efterrätt blev det glasstårta. Mums!

                                  //Pristagerskan


En beundrare

Du kan ju tillägga att du persade med flera sekunder på ryggsimmet. Gör du samma framsteg till nästa tävling så har de andra inte en chans.



2011-02-02, 00:05:02



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?