Knapt 8h

2010-12-31, 16:06:41 / Kategori: Allmänt

Så lång tid e det kvar av detta år. Inte så länge med andra ord. Tänkte bara informera lite om dagarna som kommer samt skriva klart julklapps-listan. Nyåret ska vi skåla-in här hemma! Det är bra eftersom vi har så bra utsikt över fyverkerierna. =)
Imorron ska vi åka till farmor på Solhaga å stanna där tills på måndag. Så det blir inget bloggande för än ett par dagar in i januari..
Istället för att uppdatera Julafton är över men glädjen är kvar så tänkte jag vara lite snäll å låta er slippa skrolla. Så jag kopierar det, å fyllerpå här ist:

Saker från min önskelista som jag faktiskt fick:
Stog:                                                      Fick:
- från
Green Day skivor                                  Dookie - Susanne
Twilight - Så länge vi båda andas        Twilight - Så länge vi båda andas - Helen
Twilight - filmerna                                Twilight (dvs första filmen) - M & P
Bree Tanners andra liv                         Bree Tanners andra liv - Susanne

Saker som inte stog på listan men fick iaf:
Sak:                                               Från:
Stor glas-skål                                  Mormor
Biobiljett                                         Mormor
Lila blus                                          Morfar
Tvål (ej flytande)                             Farmor
Schampo                                         Farmor
Läs-lampa                                        Farmor
HITS 2010 (noter)                             Farmor
Smycken                                         Farmor
Smycken                                         Farfar
Lerfigur                                           Ch
Vampyren (Kalle Ankas Pocket)         M & P 
Livets skafferi (bok)                          M & P

Saker som mamma fick av farmor som var försmå, så hon gav de till mig:
Tumvantar

Saker jag fortfarande önskar mig:
21st Centuty Breakdown
(=Green Day's senaste skiva=)
Vampire Diaries (Tv-serien) (1 & 2)
Resten av Twilight - filmerna
Sims 3 expantionspaket
Benvärmare
Långärmade tröjor

Sorry att det blev ett så låångt inlägg men nu har jag iaf skrivit ikapp mig till nutid..
Hoppas att ni inte somnade unden den långa, tradiga läsningen..

                                      // Halvsovande CarrO




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?