Julafton är över men glädjen är kvar

2010-12-27, 15:25:58 / Kategori: Allmänt
Tänkte börja med att söga att jag va på simnngen igår efter en veckas uppehåll. Vi höll på att inte komma in till simhallen eftersom tränaten råkade sätta på ist för å stänga av larmet. De första minutrarna i vattnet kändes lite ovana men senh gick det bättre.

Nu till förra veckans stora händelse: Jag har blivit överöst med julklappar! Och inte nog med det, jag fick 800:- från farmor som belöning för mina fina betyg!

Saker från min önskelista som jag faktiskt fick:
Stog:                                                         Fick: - från
Green Day skivor                                  Dookie - Susanne
Twilight - Så länge vi båda andas     Twilight - Så länge vi båda andas - Helen
Twilight - filmerna                                 Twilight (dvs första filmen) - m & p
Bree Tanners andra liv                        Bree Tanners andra liv - Susanne

Saker som inte stog på listan men fick iaf:
Sak:                           Från:
Stor glas-skål            Mormor
Lila blus                     Morfar
Tvål (ej flytande)       Farmor
Schampo                   Farmor
Biobiljett                     Mormor

Vet att detta inte är allt så det får bli till å uppdatera inlägget senare..
                          //CarrO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?