Skrid iväg

2011-03-02, 23:24:16 / Kategori: Allmänt
Idag blev jag väckt av att mamma ringde. Hon ville se till att vi hade vaknat ordentligt. Det hade vi inte men detblev det snabbt ändring på. Vi (jag & Cha) hann, med goda marginaler, till samlingen vid stationen. Idag åktes det nämnligen till Kungsträdgården för att åkas skridskor tsm med kyrkan. Vi fick bästa möjliga väder! Det var jätte-kul att åka. Senast jag gjorde det var för drygt fem år sedan.
Vid tre-tiden begav vi oss hemmåt igen och missade vårt tåg men ngn ynklig minut.

Väl tbx i Bro bad Bonnie mig om att jag skulle föjla md henne till poliskontoret. Hon har blivit av med sin mobil.. Som tur var kom mamma med tåget efter oss och kunde gå hem med Cha så hon slapp vänta. Poliskontoret är bara bemannat 2h i veckan och när de väl anlände dröjde det ca en halvtimme innan Bonnie vågade sig in genom dörren.

Blev varken morgon- eller kvällsträning för min del idag. Dels för att jag skulle iväg tidgt och dels för att jag var helt slut när jag kom hem och dessutom behövde ägna massa tid åt att peppa Bonnie.

                      //Hon som inte kan anklagas för att ha vistats utomhus förlite idag



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?