Seger!!

2011-03-13, 16:22:11 / Kategori: Allmänt
Nu har jag mkt att skriva. Dels en summering av gårdagens melodifestival och dels en redogörelse av dagen simtävling.
Jag böjrar med det sistnämnda, det går fortast.
Persade inte på en enda sträcka men tog guld på 4x50 fr. Jag var startande nr 2. På ryggsimmet missade jag perset med 7 hundradelar. Skyller på min dåliga vändning..
Fler uppdateringar ang tävlingen kommer senare när Phia mejlat ut alla tider.

                                     //Victorya

Anonym

Vadå, på fjärilen persade du ju med flera hundradelar.



2011-03-13, 22:36:36

CarrOwe

Oj, du har så rätt så kära "Anonym". Det var ju det första simsättet som kördes så det hade jag helt glömt.



2011-03-14, 19:14:45 URL: http://carrowe.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?