Popularitet

2011-03-15, 15:59:42 / Kategori: Allmänt
Så kommer nu här mina tankar och åsikter om årets melodifestival.
Som alla känner till var det Eric Saade som tog hem segern med låten Popular. Lämna gärna en komentar om hurvida du tycker att det var rätt eller inte. Personligen har jag inget emot det men jag är aningen skeptisk till glaskrossandet.
Kul att de internationella jurrygrupperna och svenska folket var så eniga. Det är ett gott tecken. Vi kommer definitivt få en finalplats och därmed inte få en repris av fjolårets fiasko.

Igår åkte jag och mamma en snabb sväng till Barkarby och fixade en vandrings-ryggsäck. Idag använde jag den på idrotten. Den är underbar!!

Imorron e det NP i fysik. Ska bli spännande att se hur stor/liten del av frågorna man kan lyckas besvara och samtidigt vara nöjd med.

Nu ska jag ner och se på House.
Ha det gött!
                      //cARRoWE



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?