Minisömn

2011-03-26, 23:47:33 / Kategori: Allmänt
Jag vet att jag borde sova nu men jag ska bara leka lite Alfons.
Igår kom mormor & morfar hit för att fira Ch. Vi åt en bilformad tårta (bilder läggs upp senare) och Ch fick 2 presenter. Ett paket med 4a tröjor och ett men ett par byxor. Storleken på byxorna stämde inte så de ska lämnas tbx.

Jag fick ett brev från UBG igår. Där stod det att jag var välkommen att provspela för att se om de vill ta in mig på musik-profilen. De ska bara ta in 7 st så mina chaser är minimala.

Idag har det varit bara Jag & pappa hemma. Mamma, Ch & Cha är på kör-läger. Mest suttit vid datan och spelat sims. Såg på sista Bourne-filmen ikväll.

Imorron ska jag vara funktionär på Caroline af Ugglas knattesim. Ska vara där redar strax före klockan åtta. Dvs klockan 7 om man mäter i vintertid. Så natti natti alle sammans. Vi höres!

                                     //Caroline i egen hög person



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?