lundi

2011-03-22, 17:39:05 / Kategori: Allmänt

Rubriken är franskans ord för måndag. Jag lovade ju att berätta om igår men först kan jag tala om att Ful-böckerna går att hitta i "Klackenbergs Böcker&Papper" i Jakobsbergs Centrum. Pia blev överlycklig när hon hörde att jag hade hittat dem. Hon har bara lånat från bibblan "hundra gånger om" (för att citera henne själv).

Igåg väckte vi Ch vid sjutiden och överlämnade lite paket. Till frukost dracks det varm choklad.
Väl i skolan var det dags för labb-delen av NP i fysik. Det gick bra.  När lunchen, som bestod av fläsk-fri ugnspankaka, var överstökad hade vi matte. Har snart räknat ut hela boken. Sen såg vi klart på The Big Blue på franskan. Mycket besviken på film-slutet. En av huvudpersonen dumpade sin gravide flickvän för att va med delfinerna och drunknade.

Det var nog det viktigaste jag ville få sagt.

Imorron ska vi se på en teaterföreställning i pingisrummet som heter Makten och ärligheten. (Nej, jag missade inte H-et)

                         //Hon som nu tänker hälsa: Ha det Gött!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?