Grattis

2011-03-27, 19:15:34 / Kategori: Allmänt

Och dagens mest använda ord är *trumvirvel* GRATTIS. (Inte för att det varit födelsedags-firande) Jag var nämnligen Heatpris-utdelare samt medalj-utdelare. Heatpriserna bestod till större delen av tandborstar, nyckelband och isskrapor. Varje gång jag gav ngn sin vinnst sa jag Grattis, i slutändar känndes det välsans tjatigt.
Simmade hela 100m idag. De villa ha hjälp med att kolla så att tidtagnings-grejorna funkade som de skulle innan andra passet drog igång. Det hade strulat lite på morgonen och så kunde vi ju nte ha det. Detta var första Uggla-cuppen och vi vill ju gjöra ett så gott första intryck som möjligt.

Nu tänker jag köra Sims. På återläsande.

                                                             //Hon vars ålder snart kommer vara svår att säga




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?