Bourne

2011-03-25, 17:16:49 / Kategori: Allmänt
Hallojsan. Trevligt å ses, det var ett tag sen sist. Får skylla på träning och TV.

I onsdags såg vi på en konstig teater. Det enda jag minns var den irriterande "sången" mamamamamamamamamama-maaakteeen samt att vissa som satt på första raden (där ibland jag) fick kladdkaka.

På kvällen såg jag på The Bourne Identity (första filmen). Har sett den förr men den e såå bra!

Igår fick vi tbx våra prov på 2:a världskriget. Fick *trumvirvel* MVG! På engelskan satt vi i datasalen. Oklart varför. Lackade klart min hylla på träslöjden. Slutligen, istellet för elevensval, hade vi SO igen. Då såg vi på en film om Hiroshima i filmsalen.

På kvällen såg jag på The Bourne Supremacy (andra filmen). Har sett den förr men den e såå bra!

Idag byggde jag, Pia & Johanna en flygande drake tsm. Fast det såg inte ut som en drake, snarare ett spöke. På svenskan svarade vi på en enkät från skolinspektionen. Är riktigt stolt över min illustration jag gör på bilden. Nästan klar.

Ikväll blir det ingen Bourne-film. De visar den imorron ist. Ett tag var det tal om att de skulle spela in en fjärde film i år. Tyvärr blir det inte så :( bu hu.

                                         //Hon som varit Queen-fan i 2 dagar och 8h 42min



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?