Why?

2011-01-06, 19:42:58 / Kategori: Skoluppgifter
Varför kan inte jullovet inte vara för alltid? Eller åtminstone vara fram tills sportlovet tar vis, som i sin tur varar fram till påsklovet, osv..
På tisdag börjag skolan igen. Nu är det bara en termin kvar av min tid på Broskolan, så helt hopplöst känns det väl inte. Känns nästan lite spännande. Snart kommer ju lösenordet så att jag kan ansöka till gymnasiet.
Tycker ärligt talat lite synd om migsjälv och mina jämngamla. Vi kommer ju få agera försökskaniner till de nya reglerna ang gymnasieskolan. Men det är mog inte så synd om oss som jag fyckte i början, frånsett att det tog väldigt lång tid för vissa skolor att uppdatera sina hemsidor.
Jaa har funderat ett tag på vilken linie jag vill gå och jag kommer alltid till samma resultat: Media.
Eller som det så fint heter: Samhällsvetenskapsprogrammet med inriktning Medier, information och kommunikation.

Aja, tänkte inte tråka ut er mer nu.
Pappa kollade kvällens tv-pogram och konstaterade att de visar Götakanal 3 på 4an. Då sa jag att jag redan har sett den å att jag inte känner för att se den igen. Sen sa han att vi hade dipp kvar sen nyår och chips oxå. Helt plötsligt mindes jag att Götakanal 3 var en toppen film och att jag absolut skulle komma ner å se på den.

           //Hon som älskar Götakanal 3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?