Trubbel i Internetland

2011-01-03, 19:33:36 / Kategori: Allmänt
Hejsan.
Jag kunde inte logga in på gratis-sidorna igår, va ju inte hemma.. Så nu, när jag kom hem tänkte jag kolla hur jag låg till.
På senaste tiden har supergratis.se betett sig mysko. Typ varje gång jag har loggat in står det att jag samlar poäng till ett PS3, så jag måste helatiden ändra, vill ju ha Spotify Premium. Men inte nog med det. Idag när jag loggade in fann jag åter igen att det stog PS3, enda skillnaden var att det stog att jag hade tillräckligt med poäng för att skicka hem. Det "kostar" 29500p, jag visste ju att jag bara hade ngt på 600. Då såg jag att det stog:

Som säkert många redan märkt så har det blivit ett fel med poängen. Många har fått 35.000 poäng från ingenstans. Självklart finns det ingen idé att använda sig av dessa poäng, utan vi kommer att korrigera poängen inom kort.

Då tänkte jag: ok.. då e det väl bara å vänta då. Då såg jag att det även stog: Du har 35343 poäng. Även om man inte är bra på matte så märkar man snabbt att 35343 minus 35000 inte blir drygt 600! Det blir 343. Så nu har jag precis mejlat dem och klagat.

Hoppas era favvo-sidor fungerar bättre.
MVH Caroline Owe

PS: Info ang mina 3 dagar hos farmor kommer innom kort. DS.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?