Paljon lunta, mutta ei taskulamppu

2011-01-26, 16:42:46 / Kategori: Allmänt
Igår hade jag NO-prov. Närmare bestämt i astronomi. Det var ganska knepigt men jag tro att jag fick ihop det hyfsat bra till slut. Det tränades inför vandringen på idroten. Vi fick ta på oss obekväma ryggsäckar, fyllda med ca 10kg sand, och promenera runt i skogen. Ellen inte promenera, snarare power-walka. Som tur var var det sista lektionen. Efter det skyndade jag mig hem för att bli av med de smutsiga kläderna och sedan vände jag tillbaka och gick hem till Pia. Vi skulle fixa hennes bild till foto-uppgiften. Det glorde vi oxå, nu återståt bara att välja vilken, av de 20-30 bilderna vi tog, som ska lämnas in till Åsa.
Min bild ska vi ta imorron.

Idag var det sista gången att träna inför spela-och-sjung-grejen på musiken. Kan min låt utantill så det ska nog inte vara ngt problem, värre är det för Pia.
På franskan f´ortsatte vi kolla på The Big Blue och på SOn fick vi tbx våra prov på 1a Värlskriget. Fick MVG!
Istället för att läsa i våra krigstids-böcker på svenskan så gjorde vi uppsatsdelen på ett gamalt nationelt prov. Gick ganska bra men det är tur att vi kommer få 2h på oss när vi gör det "på riktigt". Nu hade vi bara 55min.

Nu har det blivit dags att packa simkläder. Adjöss!

                         //Moi, j'ai 15 ans



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?