Nu e d jul igen å nu e d jul igen, å julen varar väl till tisda

2011-01-10, 21:26:54 / Kategori: Allmänt
Dvs. imorron.
Då är, som jag tjatat om nu ett tag, jullover slut. Vilket innebär att det är dags att ställa tbx dyngsrytmen. Har de senaste veckorna, med vissa undantag, somnat vid 3-4 tiden å vaknat vid ca: 11, 12, 13. Imorse vaknade jag redan halv tio etrer att ha suttit uppe tills halv fyra på natten. (Låt oss bortse från att jag somnade om igen) Då kan man hastigt dra slutsatsen att 12h-9½h=2½h. Om jag fortsätter ställa tbx min dyngsrytm i den takten kommer det inte bli svårt att vakna min vanliga dags-att-vakna-å-fixa-sig-tid, med andra ord: runt 7-tiden.

Men det var inte det jag hade tänkt å berätta. Hade istället planerat att talaom att simningen dragit igång igen. Vi rivstartade (not) men hela 1450m igår och idag blev det 3250m (vilket är vad vi brukar kunna prestera).

                  //Hon som vill komma på ngt roligare att skriva isf för CarrO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?