Man vet att man har problem när man skäms över att vara oartig mot vampyrer

2011-01-08, 13:08:14 / Kategori: Allmänt
Denhär rubriken har jag "lånat" från 14e kapitlet i 4e boken i Twilight-serien. Dvs: Så länge vi båda andas.
Det är sista boken, vad ska jag ta mig till när den e slut? Kanske läsa o hela serien igen? Nä, då blir väl familjen galen. Fast, för att citera mamma; Elförbrukningen går iaf ner denhär vintern. Vet att det där kanske inte var den exakta ordföljden men samma innebörd iaf.
Trots att det är lördag så har jag inget godis. Ja, vi kör fortfarande med lördagsgodis i min famlj, tisdagsgodis låter ju så konstigt. Ska försöka samla kraft till att våga gå ut denom dörren, ta mig till centrum å sen tbx. Men jag måsta skynda mig, vi ska nämligen till mormor å morfar å käka idag.. Vi skulle ha gjort det i torsdags men det va så snöigt att vi flyttade det till idag ist.


                                //Hon, vars liv känns meningslöst utan lördagsgodis.
PS: Vet att rubriken inte rymms i designen, men ska ändra den om ett tag så det e bara å härda ut. DS.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?