Helg ljuva helg

2011-01-16, 13:13:29 / Kategori: Allmänt
Bidde inget skrivande igår, sorry. Hadde viktigare saker för mig. Som tex: Sova, äta, gå å köpa godis, gå hem igen, äta upp godiset, se på tv, borsta tänderna, läsa, sova.

Idag har jag inte gjort mkt alls. vaknade ngn gång av att pappa fråga ngt. Jag bara mhmade ner i kudden och somnade om. Sen vaknade jag ett tag senare och gick ner å käka frukost. Kollade på klockan när jag käkat upp. 12.08. Det vill säga en dryg timme sen. Sen dess har jag bara hunnit bytaom och startat datan.

I eftermiddag är det simträning. Förra veckan körde vi, som sagt, bara 1450 meter. Men vad jag inte sa var att det var pga att vi körde tidtagning. Om vi inte lyckas få bättre tider nästa gång har vår tränare hotat med att säga upp sig.

                                       //Bertil-enstöring



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?