Dag X: Nationellt låssasprov

2011-01-24, 15:40:55 / Kategori: Allmänt
Go eftermiddag!
Idag fick vi ett nytt schema. Vi (eller snarare min klass exklusive jag, Pia, Johanna och ngra till) har nämligen tjatat till sig att tabort sista mattelektionen på fredagar. Så nu har den hamnat där vi förut hade en evighets-lunch, dvs på måndagar. Det har fått konsikenser. Nu har vi bara 20 min lunch, 2 matte lektioner på måndagar och mellan matten & språkvalet har vi bara 5min rast. Som tur va fick vi sluta lite tidigare på NOn och hade då hela 30 min på oss att äta.

Nu till dagens rubrik. Det va nämligen så att vi gjorde ett gamalt Nationellt prov i svenska, A-delen (Läsförståelse). Jag blev klar precis när lektionen slutade trots att vi fick stanna en kvart extra om vi ville.

                                     //CarrO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?