Dag 9: Sortir

2011-01-21, 16:23:20 / Kategori: Allmänt

Har kommit drygt halvvägs igenom På Västfronten Intet Nytt. Nu är kriget igång på riktigt, eller hur man nu ska säga.
På franskan hade vi ett litet läxförhör, därav rubliken.
Eftersom vi håller på med en fotouppgift på bilden så var det frivilligt att vara på lektionen eller inte, bara man kom å prickade av sig först. De som skulle ta bilden efter skoltid fick hål. Men jag, Joganna å Pia stannade kvar i alla fall och ritade/spelade kort/diskuterade gymnasieval.
Kom hem lite extra tidigt idag eftersom vi hade läxförhör/prov på matten. Blev klar på ca 15-20 min men satt kvar en liten stund efter att jag lämnat in häftet för att inte bli den första som gick.

Har lovat Pia att jag ska se på Ouran HSHC idag. Så då får jag väl lov å göra det oxå.

                         //Elle qui ne veut pas être le premier à sortir.
                              




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?