Dag 7 & 8: The Great War

2011-01-20, 17:34:07 / Kategori: Allmänt

Blev inget inlägg igår så här kommer en snabb resume:
På musiken tränades det inför kompa-dig-själv-grejen.
På idrotten körde vi badminton.
På simningen jag den enda som han simma igenom hela passet, tom 50m extra.
                                    //Skrytmånsan

Idag hade vi läxförhör på 1a Världskriget. Det gick bra, tror jag.
Har börjat lite smått med skräck-novellen till engelskan men hitils har det bara blivit 8a rader.
Slapp ha en halvtimmes rast idag. Vi fick hål på elevensval-timmen och fick gå hem direkt efter slöjden där jag fortfarande håller på men min Tåg-hylla. Alltså inte en hylla för tåg, utan en hylla som ser ut som ett lok.
Hade tänkt att fixa klart den nya designen men det får minsan lov å vänta för jag har en träning att gå till.

                //Bråttomtanten




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?