Dag 6: Halvt om halvt

2011-01-18, 21:43:25 / Kategori: Allmänt
Som du kanske märker har jag bytt design men är låångt ifrån klar. Det är tidskrävande att försöka få allt att stämma så därför har jag hitils bara blivit klar med startsidan.
Eftersom jag innte ätit någon middag är det nog bäst att jag stänger av datan och släpar mig ner till köket.

Idag skulle vi få besök från UBG på SOn. Istället dök de upp på idrotten. De gjorde reklam för sin skola och när de var klara gick Erik och Lisa igenom vad som gäller inför vandringen.

På engelskan ska vi skriva skräckhistorier. Har inte börjat med min än. Det enda jag har bestämt är att den ska vara på rim. Har inspererats av Tim Burton's: The Melancholy Death of Oyster Boy som jag fått låna av Pia.

                //Den som stiger upp 30min innan den går och lägger sig



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?