>>>---(+_+)--->

2011-01-05, 00:43:01 / Kategori: Allmänt
Hoppas att du inte lät dig skrämmas av rubriken. Den är bara en emoticon för: jag är döds-trött. Kunde lika gärna ha skrivit:  (-.-)  eller  [-_-]  men jag hittade på denhär själv så jag tyckte den va bättre.
Lovade ju att jag skulle berätta vad jag gjorde hos farmor, så håll till godo:
Jag ängnade så gott som all tid (som inte gick åt till att: äta, sova, osv..) åt att läsa Twilight. Närmare bestämt Ljudet av ditt hjärta.
innan vi åkte hem igen åkte vi till farmors lägenhet och hämtade vår nya TV (+ video/DVD-spelare). Själv gick jag till centrumet för att köpa foundation, så nu behöver jag inte oroa mig för att mitt lager ska ta slut på ett tag.

Det var väl allt. Idag, ojdå igår menar jag, har jag varit med Pia för å planera inför en uppgift vi har på bilden: Man ska arrangera och fotta en bild på temat TVÄRTOM. Just nu ät idéerna väldigt många och väldigt spretiga så vi ska ses igen någon gång under veckan för att finslipa den lita samt ev öva lite inför musikuppgiften.

Gonatt
           //streckläserskan



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?