Vandrare

2011-02-22, 19:38:18 / Kategori: Allmänt

Missade att berätta att jag lämnade in min gymnasieansökan igår. Det blev,som väntat, de båda medie-intiktningarna på UBG.

På SOn var händelserna i Libyen den atora snackisen. Eller, om rätt ska va rätt, Agnas var den som höll låda medans vi i klassen mest satt där och mhm-ade.

Äntligen har vi fått reda på vilka grupper vi ska vara i på vandringen. Min grupp består av: Emma J, Bonnie, Johanna, migsjälv, Mäki och Filip. Jag är mkt nöjd med den indelningen och tror att det kommer funka. Idag skulle vi gå till ett ställe som var utmarkerat på en karta. Där fanns en pappersficka med ett uppdrag i. Vi skulle hitta saker i naturen (saker som inte skapats av människan), ta med dem till skolan och ordna dem så att första bokstaven från varje sak bildade lagnamnet:
C----
Höstlöv
Anti-varm snö
Rhododendron
Lav
Istapp
Enbarr
Vi fick dispans på C-et men kom i efterhand på massa saker vi kunde ha tagit: C-vitaminrika nypon, Celler, Citron-gul snö, mm.. Varför vi heter Charlie är ännu oklart..
                                         _
                                    // (_ /\/\ 0




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?