Bara så ni vet att jag inte glömt er, kära läsare

2011-02-27, 21:34:12 / Kategori: Allmänt
Nu är hela familjen samlad igen. Pappa har kommit hem från sin Solhaga-vistelse. Han va där tsm med sina bröder och hjälpte till att bla flytta lite möbler.

Mamma väckte mig i morse med orden: Hur gick det på morgonträningen?
Först vägrade jag stiga upp men sen skvallrade hon om att det fanns nybakat bröd om jag skyndade mig. Gissa om jag piggnade till snabbt. Mammas hembakta bröd är bland det bästa som finns!

                                          //Fröken Guldfisk

mamma

Oj, så du fjäskar. Tycker du att det börjar bli dags för högre veckopeng?



2011-02-27, 22:08:35

CarrOwe

Tänk för att jag tycker det.. Men det är sant. Nu, med det nye receptet är det ovannämnda brödet en riktig delikatess



2011-02-28, 14:59:38 URL: http://carrowe.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?