Får jag lov?

2011-02-25, 16:29:49 / Kategori: Allmänt
I onsdags lämnade jag in min ansökan till gymnasiet. Ja jag är medveten om att jag skrev att jag gjorde det i måndags. Jag kom nämnligen på att man måste lämna in en extra blankett om man ska välja en speciel profil på UBG. Jag valde musik.

Igår hände inget spec. Tror jag. I annat fall skulle jag nog ha skrivit om det.

I lektionsväg har idag inte hänt ngt mer intressant än att vi såg på en tecknad barnfilm på svenskan.

Som svar på rubriken: Ja!
Nu är det hela 9 dagar kvar tills det blir dags att masa sig till skolan igen.

Oj, höll helt på att glömma, vi hade ju NO-prov. Det var så länge sen att jag knapt kommer ihåg att det var idag. Jag tyckte det gick riktigt bra. Fick frågor på just det jag tränat på.

                                  //blivande sent-uppvaknerskan



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?