Snorunge

2011-02-15, 18:37:47 / Kategori: Allmänt
Hallojsan!
Har inte skrivit ngt sen i söndags, sorry!
Förvånad över tidsstämpeln? Nej, jag e inte hemma snabt över lunchen. Nej, jag skolkar inte. Innan jag avslöjar vad jag har för vettig anledning till att vara hemma tycker jag att det är bäst att ta saker i rätt ordning. Därför startar jag med måndag.
Inget spec hände förutom att jag var för snorig för att gå på simningen.
Tisdag: ----- ||----- (fast det vär ju ingen simning på tisdagar..)
Idag: Musik första lektion :) På franskan gick vi igenom vad vi ska göra på freda (skriver om det då) sen såg vi på The Big Blue. I filmsalen :D , kommit ungefär halvvägs.
På SOn såg vi på en film om 2a världskriget. Eftersom 7orna ska "bada" (isvak) skulle det inte sli nångon idrott för oss idag. Under filmen gick Agnes och kontrolerade dessa uppgifter. Vi blev glada över att slippa enb lektion men vad spelar det för roll när man ändå måste tillbaka 2 timmar senare för att ha svenska? Bå kom den riktigt härliga nyheten: vi håller ju på med att skriva om våra krigstidsböcker på svenskan ovh det är ingen bra idé att hålla oss kvar för något vi lika gärna kan göra hemma så Agnes sa (innan vi ens börjat tjata!) att vi fick gåhem så fort SOn slutat. Jag och Johanna åt i matsalen först å gjorde sedan sällskap en bit.


                                                        //Hemmaförfatterskan



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?