Snödriva

2011-02-11, 14:54:17 / Kategori: Allmänt
När jag vaknde i morse var det väldigt vitt ute. Det snöade i natt, så mycket att bussen blev inställd. Det gick inte att ta bilen till skolan och inte var det plogat så vi fick gå hemmifrån tidigt för att hinna pulsa oss fram till skolan. Väl där visade det sig att Eva, vår NO-lärare, var fast i tågtrafiken. Istället hade vi Hasse (alltiallo). Vi såg på 2 filmer om radioaktiv strålning. Det tog ca 40 min. Efter det fick vi 2h 10min rast eftersom Agnes, svenska-fröken, var hos tandläkaren. vi skulle ha fått vikarie men som ni förstår så var vikakier en bristvara idag.

Efter lunch hade vi prov i konsthistoria. Det gick inte så jättebra men godkänt lär jag nog få iaf.

                       //Snögumman



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?