Skoskav

2011-02-08, 17:40:11 / Kategori: Allmänt
Hade 5 min anti-sovnorgon i morse. Det innebar att vi skulle va i klassrummer 08:25. Detta för att vi skulle ha NP-A i svenska (dvs. läsförståelse). Vi fick 80 min på oss och jag tror att det gick ganska bra för min del.
Efter det fick vi lite rast och behövde inte gå till matten för ens klockan 10:15, då var det bara 25-30 min kvar av lektionen.
På SOn idag var vi i biosalen. Vi såg på 2 filmer om mellankrigstiden. De va jätte-tråkiga och till större delen på tyska.
På idrotten tränade vi inför vandringen. Hängde med riktigt bra. Höll jämna steg med Lisa (den anrda gympa-läranen) drygt halvvägs. Sedan kände jag av hur dumt det var att inte tömma skon på grus innan jag drog på nig den..

                                //Hon vars fötter inte klarade en timme, hur ska det då gå med 3 dygn?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?