Persat och klart

2011-02-13, 20:45:58 / Kategori: Allmänt
Lyckades, mot förmodan, persa. Iaf e det va mamma säger. Hon påstår att jag slog mitt personliga rekord på 100m me. Har ännu inte kollat in tiderna för att se om hon har rätt. De andra sträckorna gick inte vidare. De hade glömt att skriva upp mig på 50m fj, så det slapp jag. Kännde mig jätte seg så jag sa till mamma att jag tänkte skippa 100m ry. Det ville Elin, hon jag skulle möta, inte gå med på. Hon ville inte köra helt själv. Efter att ha blivit mutad med lite läsk och en salt pinne lät jag mig övertalas, men snabbt gick det inte. Vi höll dessutom på att missa starten eftersom vi satt å snacka om gymnasievalet.

Nu är det bäst att jag slutar skriva så jag hinner käka lite innan det e dags att se på Sherlock Holmes. Sista avsnittet. Buhu!

                                         //SH-fanet



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?