Nyklippt

2011-02-09, 21:33:43 / Kategori: Allmänt
Idag hade vi musik första lektion. Roger, vår lärare, va sjuk så vi hade vikarie. Pia kunde därför inte framföra sjung-spela-grejen. Själv satt jag å spelade igenom de få låtar jag kan på gitarr.
På franskan såg vi klart på filmen om Edith Piaf. Film-tittandet fortsatte på SOn. Fast där var det tredje delen i en film om mellankrigstiden. (På varken franskan eller SOn befann vi oss i film-sale, som det nu mer kallas)
Idrotten präglades av rackatsport och på svenskan fortsatte vi läsa i våra krigstids-böcker.

Men det är inte vad jag ville få sagt i dagens inlägg. Som rubriken antyder har jag varit hos frissan. Förmodligen kommer ingen märka ngt. Men jag märker det desto mer. Håret tar lixom slut tidigare än det borde. Så blir det ju alltid när man klipper sig men jag har fortfarande inte vant mig.

                                               //"korthåringen"



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?