Livets skafferi

2011-02-07, 16:19:49 / Kategori: Allmänt
Kunde inte hitta på ngn rubrik så det fick bli titeln på närmaste bok. (Har inte läst den).

I lördags fick Pia med mej till Jakan. Där lyckades jag hitta lite smink-grejor och godis. Sen åkte vi hem igen.
Eftersom Pia tvingat mig att kliva upp fett tidigt och vi snabbt blev klara i jakan (trots att vi missade tåget) hade jag typ hela dag framför mej. Den dagen ägnade jag åt att köra dataspel och glo på tv, där ibland melodifestivalen.

Igår vaknade jag sent och glodde lite på tv innan det blev dags att ta sig till träningen. Till efterrätt åts det prinsesstårta. Efter det var det Sherlock Holmes på tv. <3

Idag har väl hitills inte hänt ngt spec. Eller jo, en grej, vi fick va i biosalen på franskan. =)

                      //Moi



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?