Klarsjungt

2011-02-26, 22:26:21 / Kategori: Allmänt
Nu har jag hört alla låtar i årets melodifestival. Det är sant att det var bättre förr men jag tror att finalen kommer bli mycket lyckad. Kul att Linda Bengtzing gick vidare. Oväntat *hostattack*. Synd att resten av europa inte begriper sig på svenska. I annat fall skulle det kunna gå riktigt bra. Nicke Borgs (den andre finalistens) låt var ganska bra men såg ni hans kläder? Inte vackert! Men om man blundade och bara fokuserade på att lyssna så var det självklart att den skulle gå vidare.

Såg just ett mejl ang träningen nu under lovet. 4 ordinarie + 2 extra, varav 1 morgonpass. Dessutom finns det möjlighet att komma ner och träna i morgon vid åttatiden. Ofta jag tänker vakna så tidigt! Jag tänker minsann passa på och sova riktigt länge.

                               //motsattsen till Du 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?