Paradise Kiss

2010-12-25, 17:28:00 / Kategori: Allmänt
Hejsan.
Undrar du över rubriken? Skulle jag oxå om jeg ver du. Det är nämligen titeln på en Manga-serie som Piahar lyckats övertyga mig att se.
Men nu till avslutningen i tisdags.
Dagen började med att jag hjälpte Ch att spöka ut sig.. Kanske lyckas få tag på ngra bilder ngn annan dag..
Sen var det dags att ta sig till skolan. Skulle samlas i gympasalen 8.30. Så blev det inte. Alla gjorde lite vad de ville tills de skulle ha sin första match. De första vi skulle möta (kl. 10.15) hette Lag Alonso (8:1). Det gick så pinsamt dåligt att vi inte ens gick fram och frågade om slutresultatet.
Nästa lag på tur (10.30) var Lag Amanda (8:3). Det var ganska jämnt men slutade med ytterligare en förlust, 22-20.
Sen hade jag en ganska lång pause innan nästa match (11.15), den ägnade jag åt att spela kort med Johanna. Eftersom man, när man går i 8an resp 9an ska möta 2 9or och 2 8or så har du nog listat ut att nästa lag vi mötte var 9or. Närmare bestämt Lag Lana (9:3). Att vi förlorade (med 22-19) kanske inte var så konstigt eftersom de faktiskt tog sig till kvartsfinal.
Sista matchen spelade vi klockan 12.15 mot Lag 37 (9:1). Vi fick, för första gången, börja med bollen och när tiden var ute blev resultatet 27-22. Till vår fördel!!

Nä nu börjar dethär bli lite väl långt.. Får till å bli en fortsättning ngn annan gång..

                                               //Anti-långt-skriverskan



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?