Ouran High School Host Club

2010-12-26, 12:23:56 / Kategori: Allmänt
Ytterligare en Manga-serie som rubrik. Just denhär är en komedi-anime. De pratar väldigt snabt så man måste pausa ganska ofta för att hinna läsa den engelska översättningen. Kaichou wa Maid-sama är ännu en serie som Pia vill att jag ska kolla på. Har dock inte hunnit med det än.

Tänkte bara rabbla upp finalisterna i tisdagens volleyboll-turnering. Mörkchoklad (8:3) mötte ett lag med sjundeklassare (vet inte vilket lag bland sjuorna det var men de vann över niorna i semifinalen iaf). Det var väldigt jämt men slutade med en vinnst till åttorna. Efter prisutdelning var det dags för 8orna att möta lärar-laget. Lärarna stötte på motstång i första omgången men vann med 15-12 och kammade enkelt hem omgång 2 med 15-6.

När alla matcher var avklarade samlades klassen i klassrummet. Alla tjatade om att de ville få sina betyg men det fick vi inte. Istället fick vi en rast på 45 min. Efter den fikade vi lite och sen såg vi på Trolltyg i Tomteskogen. Tänker inte se den igen. Sen var det bara att vänta på att få gå till Finnstasalen. När vi kom dit fanns det nästan inga platser kvar eftersom klasser na fick komma in i nummerórdning, från 6:1 till 9:4. Tyck synd om oss!!

Efter avslutnings-föreställningen gick alla tbx till sina klassrum. Äntligen fick vi våra betyg!
Denhär terminen fick jag: 8 MVG, 7 VG & 1 G (har fortfarande inte haft ngn Teknik, ska ha det nu i vår)
Förra terminen fick jag : 6 MVG, 8 VG & 1 G (hade inte musik, därför va det bara betyg i 15 ämnen)

         //Försenerskan (gissar att jag är släkt med mamma som ligger lite efter i sitt dagboksskrivande)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?