Mentorsdag

2010-12-21, 18:55:48 / Kategori: Allmänt
Sorry att jag inte skrev ngt efter filmen igår. Vi var bara 11 st från min klass. Jag var den enda av dessa 11 som såg på Harry Potter filmen. Den var bra men slutet blev lixom lite konstigt eftersom detta bara var del 1 av 2.
Efter bion var det dags att samlaihop alla och gå till tåget. Lättare sagt än gjort, men till slut lyckades vi komma iväg och hann faktiskt med tåget. Jag följde inte med hela vägen till Bro, utan jag klev av i Jakan i hopp om att finna ngra fler julklappar. Men det enda jag fick tag på var en bunt tofsar för 19;90:-

Vet att ni är nyfikna på vad som hänt idag under volleybollen och avslutningen men pappa dongar att det e mat så herrå!

            //CarrO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?