Julpanik

2010-12-22, 21:51:05 / Kategori: Allmänt
Blir inget beskrivande av julavslutningen idag heller. Jag berättar lite om idag ist.
Vaknade typ klockan 9. Jag, Pia & Bonnie hade bestämt att vi skulle ta kvart i 11 tåget. Vid 10-tiden smsade Pia om att vi skulle träffas fem i halv, där av det hastiga inlägget tidigare idag. Väl framme i stan skulle vi ta oss till Kungsträdgården. Det e julmarknad där och Anton skulle va där å säjla dvd-skivor. Efter det gick vi från butik till butik för å hitta julklappar. Och som jag förutspådde blev det inte många julklappar fixade. Bara en till mamma, och nej jag avslöjar inte vad det e! Köpte även lite .. eh .. va heter det?.. sånadär, typ.. nålar dom man har till anslagstavlor. Har ju en anslagstavla ovanför nattduksbordet ist för hundbilder.

Åh, just det, nu till dagens viktigaste händelse: När vi va på väd till Kungsträdgården blev vi stoppade av en SR-reporter. Hon frågade om vi hade köpt ngra julklappar till oss själva. Så om vi råkar höra ngt i stil med: "Nä jag har typ inte fixat ngra julklappar alls, bara 3 st.. men vi e påväg nu" så vet ni att det va vi.

Imorron är det stora julfixardagen. Då ska jag fixa alla resterande julklappar, ev: tigga till mig att få vara medjulklappsgivare. Eller nej, ännu bättre, mamma hittar ngt i Hemligheternas Kammare och säger "här, ge denhär till.. "

                      //Den antijulklappsfixande CarrO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?