Äntligen slut

2010-12-17, 16:34:34 / Kategori: Allmänt

Nu har jag haft min sista lektion för denhär terminen. Matten var inställd eftersom Eila var på typ cosmonova med sin klass.
Sorry att det inte blev ngt bloggande igår men det gick inte att logga in på blogg.se.
Så här kommer lite info ang gårdagen:

  • Hade terminens sista engelska lektion, fick reda på vikler betyg jag kommer få, VG, skulle fått MVG om man bara räknade den muntliga delen.
  • Fixade jul-kort på elevansval (som jag tyvärr glömde att ta med mig hen idag)
  • Hade terminens sista simträning med Tomas (avslutning med Phia på sönda) de sista 30 minuterna ägnade vi åt glassätning. Mums!

Så till det som hänt idag. Dagen började med ca en halvtimmes NO. Sen had vi lååång rast, som utnyttjadets till kortspel. På svenskan diskuterade vilka vilmer vi ska se på måndag. Efter det var det terminens sista språkval. Vi såg på ngn extrmt konstig film. Efter lunch hade vi bild. Där fortsatte vi film-diskutionen och sen körde vi Land & Stad. Mitt lilla lag kom 2a ^-^

                                            //Hon som snart har jullov!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?