18 år?! (el. 11)

2010-12-30, 21:46:47 / Kategori: Allmänt
Sorry att jag inte uppdaterat julklapps-listan. Har bara suttit och spelat sims (+ kollat på Ouran HSHC) de senaste dagarna.
Nu till vad ja haft för mig idag. Gick ner för å äta frukost samtidigt som mamma skulle iväg å äta lunch. Sen satt jag å spela Sims 3 tills mamma ringde vid fyra-tiden å fråga om jag hade packat simkläder. Det hade jag inte. Då gick jag ner och åt lunch tsm med Ch och Cha. Vi åt Start med mjölk. Efter det packade jag å sen va det bara å vänta på mamma. När hon kom tog vi bilen till simhallen. Det va här det skedde ngt kul (för min del). När vi skulle betala inträdet frågade hon i receptionen hur gammal jag var!! Trode först att det va Ch hon snacka med, men nix. Å sen när vi fick stog det "Ungdom 12-17" år på min och på Ch's stog det "Barn 7-11 år". Hahaha! Så, med andra ord, var det ingen tvekan om att Ch va mellan 7 och 11 år, men jag, är jag verkligen under 17? ^_^

                      //Hon som hux-flux blev 3 år äldre..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?