Hemma?!

2010-08-30, 12:05:46 / Kategori: Allmänt
mm, jag e hemma. Fast sk snart tbx till skolan igen. Fick sluta tidigare på NOn å eftersom broskolan inte får ha matsalen för äns 11.15 så gick jag hem ist. Franskan börjar nu kvart i ett.

Igår på simningen va vi bara 3 st. så vi passade på att köra lite slang på slutet. Dvs: man knyter ena endan ändan av ett gummiband modell större runt magen å den andra i startpallen, sedan är det bara att simma, efter någa meter vill bandet dra ihop sig igen så då får man kämpa hårt för att inte åka bakåt. Det sista vi gjorde var att tävla om vem som hunde hålla sig över ett minst antal meter från kanten längst. Jag Vann!! *stolt*

Nu är det nog bäst att jag går så att jag inte kommer försent.

Hade'
               //CarrO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?