Bilderna från Berlin

2010-08-08, 22:18:05 / Kategori: Resor
Så, nu har vi lämnat pappa på Arlanda, ätit tacos, glass och spelat lite Finans. Äntligen fått lite tid vid datan så jag tänkte passa på att avslöja tricken bakom mina Berlin-bilder.
<-- tror nog att ni anar vad denna bild föreställer eftersom den är tagen i Sverige då vi stog och väntade på Arlanda Express. Här är orginalbilden:

<-- Denna bild tror jag förvirrade många..Den är tagen utanför:

Food Body Intelligence :P

<-- Detta är den del av en karta som visar hur Berlin var uppdelat:


Sådär, jag vet att detta inte är alla bilder men jag vill inte tvingapå er sida upp och sida ned med massa konstiga oBerliniska bilder. Resten får ni läsa om imorron..
                                                                               //Latisen



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?