Gratisgodis.se

2009-05-24, 16:01:17 / Kategori: Allmänt
Hej igen!
Som de flesta redan vet så är jag medlem på en sida som heter gratisgodis.se
Det är helt gratis att vara medlem, villkat framgår av namnet. Anledningen till det är att de gör reklam för olika företag. Det är så jag har hittat nya sidor att bli medlem på och samtidigt få godis.
 
Man samlar godis genom att delta i olika kampanjer. Det finns tävlingar oxå, där man bl.a kan vinna PS3 eller massa godis! Jag har dock aldrig vunnit :(

Jag har totart samlat ihop 101 godisar.
Just nu har jag 38 godisar (allt från 1:a aprilgodis & Pez  till Tuggummin & Haribo Nappar) och 0 poäng....

Dessa poäng kan anvädas när man vill växla in:


2 st Dippers Cola
10 poäng

2 st Dippers jordgubb
10 poäng
 
2 st Dippers Äpple
10 poäng
 
2 st Dippers Banan
10 poäng
salta kulrör
1 st Salta kulrör
10 poäng

1 st Blåbärskulrör
10 poäng
 

3 st Funny
10 poäng

3 st Shake
10 Poäng

3 st Jenka
10 Poäng

3 st Strawberry splash
10 poäng

3 st Cola bubblegum
10 poäng
 

3 st Äpple bubblegum
10 poäng

3 st Pez
10 poäng

1 påse Bilar mellanpåse
60 poäng

2 st Maoam
10 poäng

2 Happy Cola minipåse
15 poäng

2 Haribo Lakrits minipåse
15 poäng

2 Haribo Nappar minipåse
15 poäng
 

2 Haribo Pesetos minipåse
15 poäng

2 Vampyrer minipåse
15 poäng

2 st Milk drops
10 poäng


Visst blir man sugen men läs då noga om ni tyckte att jag hade mkt godis.
Ch har just nu 74 godisbitar och 2 poäng. Totalt har han samlat 105 godisar!

Snacka om att jag e avis..

                                                   //Carro

PS: se inlägget Heejsan! från december 2008 för fler gratissidor...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?