Julklappar

2008-12-25, 12:59:44 / Kategori: Allmänt
Sorry, men jag fick inte tid att skriva något inlägg igår.

I julklapp fick jag av:

Mamma och pappa:
    
     Couronne        5 par strumpor       delfin bädd-set         Polkagrisen 
    Greven av Monte-Cristo             
Greven av Monte-Cristo      Kalle Anka Pocket     Tvål, Parfym & Läppglans

Faster Helen:
 
Mobil-minne, 2 GB

Farmor Maja:
   +  Biljetter till Nötknäpparen 
     Halsband                  för hela familjen, rad 1!

Farfar Bertil:
 Den femte systern    
Den Femte Systern                 200:-

Lillebror Christian:
   
      Namnskylt          100g 86% choklad

Lillasyster Charlotte:

       Snöflinga

Pia:
 
   2 Kitty-böcker         35g 70% choklad

Farbror Christer och kusin Markus:
            Musmatta
     
      ^                    ^  
   
Jag         Kusin Ellinor

I morron konner jag få fler julklappar...
Ha det bra till dess!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?